Què em passa?
Jo a la ESO sempre he estat una bona estudiant, treient notables i tal... Però ara que estic al Batxillerat no sé què m'està passant... Tinc moltes faltes dàssistència i sé que està malament faltar i tal però no sé per què ho faig... Vull acabar ja i anar al cole i treure bones notes... M'ho vull currar... Però m'està costant molt i a més no m'agrada gens el Batxillerat científic, pero tampoc el de lletres... Jo sóc d'artístic realment, però em vaig "rajar" i mira... odio el que estic fent i en comptes de esforçar-me, falto i suspenc.
A més estic decepcionant als meus pares i sóc filla única i no vull... Hem podríeu donar algún consell, ajudar-me en el que sigui o respondre'm a la pregunta: què em passa? Gràcies!!
PD: No sé si cal dir-ho, però si pot aparèixer aquest comentari en anònim molt millor i us ho agraïria!!Vagi bé
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Ostres! Doncs pel què expliques t'hauries de plantejar què és el que fa que et costi tant anar a classe. Al meu entendre tens 3 camins: continuar com fins ara (cosa que pel que expliques, no t'agrada gens), treure't el batxillerat científic o canviar de batxillerat i arriscar-te a l'artístic.
Ja sé que si alguna cosa no t'agrada és molt més fàcil passar-ne i evitar-la, però com que veig que no t'agradada aquesta situació t'animo a que ho comentis amb els teus pares i busqueu la millor manera per solucionar-ho! Recorda que tots els camins necessiten que hi dediquis una mica d'esforç, així que molts ànims!!!
Una abraçada
www.consultajove.cat