no se que fer !? =( sisplau contesteu
L'altre dia em vaig declarar per el chat del Facebook,i em va dir que ell tambè m'estimava.
Però yo no el vaig creure perqu pocs dies abans em va dir que estimava a la meva tata:la meva meva millor amiga )=. Al dia seguent de que em vaig confesar vaig preguntar-li si el que em va dir l'altre dia era broma y em va dir que no m'ho diria y hara no em diu res ni al pati del institut )=. L'altre dia casi em tallo les venes...ala fi no ho vaig fer.Pero estic molt pero que molt tocada!Què puc fer?
InterPersonal

Hola LagatetaKawaii,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Sembla que aquest noi està jugant una mica amb tu, primer dient-te que estima la teva amiga, després que t'estima a tu, i ara que ni tan sols et mira! Pel que expliques aquest noi no té res clar i tu estàs patint per ell, i encara més greu: volent-te fer mal.
Fer-nos mal a nosaltres mateixos és una cosa que MAI, MAI, MAI podem permetre, em sents? Així que si ell no et diu res i passa de tu, potser serà millor que te n'apartis i t'ajuntis amb persones que no juguin amb els teus sentiments.
Molts ànims,
www.consultajove.cat