GERMA DEL MEU EX
Hola,estik totalment malament no se que fer tink un gran problema vaig astar amb un noi, era relacio a distancia, vam esta surtin pero amb el temps vaig saber que ell estava amb una altre noia, el seu germà va astar alla sepre, perlavam per el facebook duran moltes hores ell amb feia sentir especial ja que ell sabia que mai mavia liat ammb el seu germà ni quedat per lo de la noia aquesta, jo i ell ens quedavam a xerar fins a la madrugada, pero araa no se que fer i si amb demana per surtir? i si ens enamorem (que crec ke jo ja sento alguna cosa) com su agafaria al meu ex?!
voldira la vostre opinio i gracies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. A veure, anem a pams: pel que expliques sembla que amb el teu ex la relació no va acabar de sortir bé, però vas tenir la sort de trobar una persona que t'ha valorat i ha estat per tu aquest temps i això és molt bonic.
No et precipitis a pensar què passarà, ni com s'ho agafarà el teu ex. L'important és que tu estiguis bé i estiguis amb una persona que t'agrada i et fa sentir especial, així que primer mira què sents per aquest noi i ja veuràs com va evolucionant tot això, si cap a una bona amistat o alguna cosa més.
Disfruta d'aquesta sensació!
Una abraçada
www.consultajove.cat