No sé com dir-ho
Bona tarda!
Vics amb el meu pare i la meva germana. La meva relacció amb ell és bona, sempre li explico les coses que em passen però hi ha un tema tabú del que no m'atraveixo parlar: els nois. Sempre que he quedat amb un noi ell no ho ha sabut, però fa poc em va pillar amb un i em va dir que li expliques sempre que hi quedes. L'altre dia vaig quedar amb el mateix noi de quan em van pillar i em va tornar a pillar. La nostre relaccoó s'està trencant i hi ha molt mal ambient a casa. Què puc fer, com li puc dir?
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Entenc que tinguis aquesta vergonya amb el teu pare, no és fàcil parlar amb els pares d'aquests temes, però pensa que ell també ho ha viscut i que pot entendre't més del que et penses.
Aprofita que teniu tan bona relació amb el teu pare ja que no tots els adolescents ho poden dir! Jo t'animo a agafar-lo un dia i parlar amb ell, explicant el que ens has explicat aquí i veuràs com si tu li mostres confiança, aquest mal ambient a casa desapareixerà. També hem d'entendre que els nostres pares es preocupen per nosaltres, no?
Una abraçada
www.consultajove.cat