Nse que fer amb la meva vida :(
Ola em dic .... quan tenia 3 anys sem va morir la mre i ara fa aproximadament 4 messos el pare la questio es que ara tinc un problema en el qual al tindre 15 anys aig de decidir on vull anar a viure on cap no es fora de españa una es anar amb el meus avis a Galicia on no coneixo a ningu i amb els meus avis nomes els e vist una veguada en la meva vida i laltre amb uns tiets aqui a catalunya on i estaria bastant be pero no se si quedarme amb el meus tiets que estic ara amb el qui e viscut tota la vida desde que es va morir la meva mare perque el meu pare sempre estava treballant per mantenirnos ami i a la meva germana pero sempre el veiem, on tambe i tinc els meus amics tot i que amb els meus altres tiets tambe i tinc amics i dos cosins els qual magradaria molt passar un any senser alla amb ells pero em fa por que si dic que vull nar amb els meus altres tiets senfadin i no em deixin tornar mai mes i em fa por treure el tema perque trobo a faltar molt els meus pare i no vui possarme a plorar devant de ninguu :( Quina decisio seria mes inteligent ?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que sentis que no és una situació fàcil de decidir. Entremig de tan patiment és difícil prendre aquesta decisió. Però ara més que mai tens el dret de pensar en tu i en el que vulguis fer. Ells t'entendran, explica els teus motius, saben que estàs patint molt, encara que no ploris davant d'ells, ells ho saben, i t'escoltaran. Pensa també que plorar és molt sa, ho tenim associat a que és algu dèbil, però res d'això!! plorar és molt natural en la tristesa i a més ens ajuda a pair les situacions!!! tothom espera que la gent plori en la situaicó que has viscut, és senyal de que ho estas elaborant. Dóna't permis per expressar el patiment i plorar si cal plorar, ho necessites. La decisió més intel.ligent serà la que a tu et faci sentir millor. Parla amb els teus tiets i expressa tot el que sents i has escrit en aquest mail. Confia! una abraçada Eli Aulet www.interpersonal.cat