Sentiments
Bones!
Fa 8 mesos vaig coneixer un noi, desde el 1r moment vam tenir molt de "feeling", pero jo no se perque em vaig menjar molt el cap degut a la diferencia d'edat (jo 18 i ell 24) i també a la seva manera de ser,es a dir, atent,carinyos,madur (tot el contrari als nois amb els que havia estat abans). El vaig deixar de parlar sense donar-li cap motiu. Despres de uns mesos el vaig trobar a faltar i vaig decidir tornar a parlar-li i ell com sempre molt simpàtic estava allà com sempre.
Vam començar a quedar, i bueno estaven molt a gust,o això em deia. Vaig començar a sentir coses per ell, coses que mai havia sentir per ningú altre, ningú m'havia fet sentir el que ell feia nomes amb mirar-me ... Despres d'uns dies fantàstics ell va tenir que marxar per assumptes familiars a Madrid, ell es de allà, els primers dies separats tot era molt normal, parlaven com sempre, però un dia em va dir que sortiria amb els amics de festa i bueno es normal ja que feia molt de temps que no els veia... Despres de aquella nit de festa no em va parlar, sino al cap de 2 o 3 dies i era molt diferent/distant. Quan va tornar a Bcn no em va dir res, i aixi vam estar unes setmanes fins que li vaig parlar jo, ell contestava molt simpatic, però va sortir el tema i em va dir això: "Estic amb les meves coses, i no estic molt pendent de les noies ara. Ho sento, vull estar a gust amb mi mateix. Tinc un lio al cap entre Madrid i Bcn... Ara vull un temps per a mi, no es que vulgui deixar de parlar amb tu, ni acabar amb tot el que tenim. Vull centrar-me jo, per no fer mal a ningú"
Despres de això no li he parlat ni tant sols li he contestat... em sento malament, no entenc que ha pogut passar per que fes aquest canvi.
No se que fer si deixar que passi el temps i despres tornar a parlar amb ell, o treure'l de la meva vida definitivament? No se que li ha pogut passar, ni que es el que em vol dir amb aixo...
Gracies!
InterPersonal

Hola troublemarker! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que expliques és un gest de sinceritat importnt per part seva. T'ha donat informació de quin moment passa i el que necessita. Valora i respecte el que ha passat entre vosaltres, tot i que ara deixa clar que necessita estar amb ell!! Entenc que a tu et pot semblar injust per tu, però ho has d'acceptar i està ve que ho hagis fet, no dient-li res i deixant-li aquest espai. Centra't en tu i en els teves coses ara mateix, fes el qeu t'agradi i et faci estar tranquil.la i satisfeta. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat