Dubtes (urgent)
Hola! He enviat alguna altra consulta però no sé si no s'envien o què passa.
Mira, fa ja un temps que tinc una mala temporada. Estic molt agoviada per varies coses i necessito que canvii.
1a: Jo no em sento massa malament pel meu físic, tinc autoestima, però no sé perquè tothom s'empenya en baixar-me-la. Em sento fatal perquè em sento súper burchada. No és que tingui mala relació, només ho fan per burchar-me una mica però a mi em fot i molt. I ja ho saben, i això em fot més.
2n: Sento que no he aconseguit tot el que jo volia fer. a veure, algunes coses he aconseguit, com amb les notes, però no sé perquè que per molt bona nota que tregui mai estic contenta, sento que podria haver fet molt més i sento un buit.
3a: No és que tingui moltíssimes amigues, però tampoc és això el que em preocupa. El que em fa sentir malament és que no tinc ganes de quedar quasi mai, o anar de festa, i si en tinc sempre hi ha alguna cosa que fa que m'hi tiri enrere. Sé que seria més feliç quedant més, proposant d'anar a més llocs i fent més coses, però no sé què em passa, de veritat, que no m'acava de venir de gust.
4a: Fa uns 2 anys que tinc bastant clar el meu futur, i ara haig de començar a triar-ho i no sóc capaç de decidir. Tinc molta por d'equivocar-me, no sé si jo serviria per això o si només és que vull que m'agradi això i per això m'agrada. No ho sé. Esque veig a alguna gent al meu voltant que sense esforçar-se com jo treuen una nota una miqueta més baixa que jo (dècimes) i a sobre no saben a què s'hi volen dedicar benbé i això em mata.
Espero que em pugueu ajudar. Moltes gràcies.
pd: estic lesionada des de fa molt i no puc fer l'esport que a mi m'agrada i sento un mal constant molts cops, potser això també influeix.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Sembla que et sents incòmode per forces cosetes. No se si és així, però em dóna la sensació que esperes objectius molt alts de cada aspecte que em planteges o que esperes que tot sigui perfecte. Se que t'agradaria però és impossible que tot ens vagi bé en tot moment!! Pensa que és més fàcil viure acceptant que no tot ens va com volem i que no sempre podem esperar els resultats que volem de les coses!! Així és la vida!! No tinguis por d'equivocar-te, quan aprenem més és quan ens enquivoquem, eprquè eñls errors ens ajuden a tenir informació de com no funcionen les coses i per tant és un impuls per buscar altres opcions. No ets una màquina!! prova, equivoca't i així aniràs aprenent!! Endavant Eli AUlet www.interpersonal.cat