AMARGADIIIISSIIMA de la vida.
Hola! ja vaig escriure un cop però no m'heu contestat, de fet he escrit molts cops, és que realment la necessito, però no ser perquè no contesteu, ara mateix no escriuré tot un altre cop, però hi ha una cosa que em preocupa i m'agradaria saber si és possible, a veure, jo vaig passar bullying tota la ESO, i bueno no ser per quin motiu no deia res als 12 anys, i als 19 anys em va semblar que començava a parlar i tot, i de fet la meva mestra actual (que és una que vaig tenir a eso), i ara faig ed. infantil i és la meva tutora i em diu que és possible que estigui passant l'adolescència ara, però ja fa anys que porto intentant millorar, però tot va molt a poc a poc..., en fi, podria ser això? que estigui passant l'adolescència ara?, però és molt raro, perquè sempre no m'ha agradat fer-me gran, MAI, de petita ja ho feia, als 8 anys feia veure que tenia 6, i així sempre, és com que no m'agrada fer-me gran.. potser sóc retrassada o algo...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. DOncs no ets retrassada ni res d'això. Molta gent passa una etapa en la que li fa por fer-se gran, però evidentment no podem paralitzar la nostra vida per les pors!!! Vés afrontant el dia a dia, veient quines responsabilitats jhas d'assumir, quins petits reptes t'has d'afrontar, etc. Intenta fer coses que et facin por i coses que et facin mandra! és molt important treballar en aquest sentit, veuràs com de gratificant és assumir aquests reptes i com de valenta et vas sentint amb tu amteixa. A me´s és la millor manera d'alimentar la teva autoestima: assumir responsabilitats i reptes que et facin sentir bé . Endavant ! Eli AUlet www.interpersonal.cat