MOLT CONFUSA TT'
Hola, ultimament estic mol confusa en tot ma mola el meu millor amic i aixo fa uns 4 mesos o algo i ell fa 2 semanes qe ha tallat am la seva novia i desde qe a tallat esta borde am mi(jo no crec qe esta borde per aver tallat, perq ell li a dit a sa novia q no sen res per ella )ja no parlem igual qe avans les conves ara son aqelles normals de hola qe tal be i tu,.... ja n mexplica res . ell ja sabia qe jo vaig per ell perq li vai dir i per el ask ulitmament li diuen qe a tallat per mi i no se si es aixo de veritat o no i tot el ratu li diuen coses de mi qe ni he fet pero ell nose si se les creu o no pero jo crec qe no perqe el confia en mi ps aixo el ja sap q estic malament perq estic mol confusa ja no sento res no se si ma mola o no pero igual no m'ajuda ni es res iggual de avans jo.. i cuan li dic qe sa canviat ma diu no es es aixo ma diu es perq no hi ha res a dir i jo no crec q sigui aixo....ultimament estic mol malamen i aixo m'afecta mol smpre estic pensativa i negativa am tots pero nose q em passa estic mol rara i smpre esticc pluran i a clase no ma pillu rees i ell ja u sap perq nu se kina amiga li va dir ...
i el seu canvi mafectat ami perqe jo ara estic borde am tutom i me canviat ja no soc akella nena felis de smpre jo... moltisims an notat al meu canviii joo espero la vostra ajuda mersiiii<3!
InterPersonal

Hola Duende! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que el tema està molt mogut. Potser millor esperar uns dies a veure què passa. A vegades al amillor solució és no actuar i observar com va tornant la calma. Han passat moltes coses i ha parlat massa gent. No t'apuris!!! Dóna la importància real que té aquesta situació: d'aquí un any quant serà d'important això qeu ha passat? amb la resposta podràs veure que la importància que té no és tan com penses. Per tant, centra't en altres temes que t'agradin i et distanciin d'aquesta situació. Així la olla va deixant de bullir i si cal, veuràs clar si fer algun pas d'aquí a uns dies. Endavant ELi AUlet www.interpersonal.cat