L'ESTIMO
Hola! Mira es que amb un noi vam començar a parlar pel face, no ens coneixiem de res i tal, i al cap d'una setmana em va dir que m'estimava. Vam quedar i ho vam parlar, em va dir que podiem provar-ho, si volia. Jo vaig dir que si ell estava segur, i em va dir que millor preferia pensar-s'ho. Al cap d'uns dies em va dir que res, que no volia sortir.
Ara està cabrejat amb mi, he intentat desesperadament arreglar-ho parlant amb ell, quedant per sorpresa, i de totes les maneres, em diu que m'oblidi, però jo no puc perque m'he donat compte de que jo l'estimo.
InterPersonal

Hola! a veure em fa l'efecte que aquest noi no té res clar, primer t'estima i després res de res. I ara resulta que tu si que l'estimes? Segur? No és que vulgui posar en dubte els teus sentiments però estimar és una paraula molt grossa! Estimar a algú que no ens correspon és molt dur, però jo penso que al no haver estat mai junts potser això t'ajudarà a tirar endavant. Per què no proves de passar pàgina? Si ell està interessat en tu i veu que ja no li estàs al darrera potser et tornarà a buscar... sigui com sigui, no li estiguis massa a sobre perquè si ja t'ha dit que no vol res amb tu, és millor que refacis la teva vida i passis pàgina! ânims!