AJUDA!!!
Crec que m'agrada molt més del que mai he estimat a un noi. Anem a classes separades però al hora del pati sempre passem bons moments, fen-nos pesigolles o aixecant-nos la caputxa de la dessuadora... La meva millor amiga em diu que jo també li agrado però no m'ho acabo de creure, també he parlat amb un amic seu i m'ha dit que tinc bastantes possibilitats però que m'esperi fins a segon de la eso o tercer perquè encara no està preparat per a relacions... Però i si no aguanto fins al curs? Encara que crec que em seguirà agradant ja que m'encanta des de que el vaig coneixer...Què faig? Li dic o no li dic?
Gràcies per atendree'm!:)
InterPersonal

Hola~LN~. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot felicitar-te per aquests bons moments que passes amb ell. Gaudeix-los a tope!. En relació a si dir-li o no dir-li, suposo que et refereixes a dir-li que t'agrada i vols sortir amb ell...per tant, fer un pas més en la vostra relació. Potser no que està preparat per tenir una relació, però si no li fas saber d'alguna manera o altra tampoc ho sabràs del cert. Intenta mantenir i si cal "accentuar" una miqueta més aquest joc que us teniu a través del llenguatge corporal, les mirades, etc. que per altra banda també és molt divertit, i així també veus com va reaccionant ell. I, quan en tinguis ganes o et vingui de gust, li dius el què sents.
Gràcies per haver confiat en nosaltres.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat