Nois
Hol, bona tarda, el meu problema es que sempre que m'agrada un noi doncs no soc capaç de demanar-li per quedar, sempre hem tiro enrrere i m'agradaria no tenir aquest problema, és a dir cada vegada que li vull demanar per quedar a un noi hem penso que dirà que no.. i no sé que fer perquè per moltes senyals que hem dongui, jo sempre hem penso que no li puc agradar a ningu..
Que faig?
InterPersonal

Hola ana97! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs depèn de tu superar-ho!! Una bona estratègia és aturar aquest pensament de "em dirà que no!" com ho saps? quines proves tens? és impossible endevinar què et dirà l'altre!!! Pensa que no tenim la veritat ni ens podem posar a la ment dels altres!! evidentment que en l'amor alguns cops ens diuen que si i altres que no, forma part del joc. Però aprenem molt de nosaltres mateixos i de les relacions quan ens afrontem ales nostres pròpies pors!! Per tant, et recomano que quan s'obri la veueta dins teu que digui: em dirà que no! l'aturis i passis a fer l'experiment uns quants cops. A veure què passa!! Deixa que al vida et sorprengui!! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat