Estic loca...
Bon dia.
Crec que tinc un problema, perque sempre estic pensant en el suicidi, cuan estic trista en comptes de plorar em faig ferides amb el kuter, escolto veus gritant o veig sombres no se es algo raro, tinc molta ansietat i cuan tinc ganes de plorar em tiro dels cabells o pico la pared. Crec que estic loca. No s'ho he dit als meus pares encara perque se que es preocuparien un munt... Ajudam si us plau. Que podria fer? Estic molt preocupada...
InterPersonal

Hola DesasterJ! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal Doncs el que expliques és una situació en la que deus estar patint molt. No és just que estiguis passant per tot això tu sola. Necessites un cop de mà. Parla amb algun adult de confiança: professor ,monitor, etc...per a què li puguis explicar. Veuràs que el que treuràs de comunicar-ho serà molt positiu. Aprendras perquè et passa tot això i maneres de modificar-ho. L'ansietat no és una bona companya de viatge, encara que tots en tenim el alguns moments, hem d'anar creant els nostres recursos per afrontar-la. Et recomano molt que et plantegis fer una teràpia amb un psicòleg on aprendràs tot això que et proposo. És molt important que puguis fer aquests passos. Sobre els teus apres entenc que no els vulguis rpeocupar, però la família semrpe té la bona intenció d'ajudar-nos i tots necessitem recolzament quan ho estem passant malament. Una abraçada Eli AUlet www.interpersonal.cat