ajudaaa
hola! mira esque un dia tenia un exàmen de socials i resulta que sortia una cosa que no sabia, els meus amics em van dir que em fes una xuleta i que no em pillaria, aleshores em va veure i em va suspendre. Ara la meva tutora vol una entrevista amb la meva mara, que faig? li dic???
gràcies
InterPersonal

Hola anònimaaaa. Sóc l'Assumpta.
Vaja, crec que això de les "xuletes" és de les coses més antigues que existeixen en el món de l'estudiant. Tots i totes n'hem fet en algun moment (o més d'un) de la nostra vida. Evidentment lo xungo és quan t'enxampen, però tampoc ets l'única a qui han enxampat. Entenc que fa molta ràbia i encara més si per aquest motiu volen parlar amb la teva mare. Però, què hi farem...Crec que sí que li has de dir a la teva mare el tema de l'entrevista i també explicar-li el perquè vas fer la xuleta. Evidentment no t'aplaudirà, però segurament t'entendrà més del què et penses, i tampoc serà tant greu. És millor fer això que anar donant llargues a la tutora i amagant-li a la teva mare durant gaire dies...i tu estar-hi patint. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat