Nose que fer per no veurem gorda
Em veig gorda, i em derrumbo cada cop qque em mirho al miraall. Fer esport ja no te solucio, (faig basuet 4 cops al dia, i nose que fer), vaig deixar de manjar, i em provocaba el bomit, pero la meva millor amiga em va pillar i la meva cosina tambe, ja nose que fer.. AJUDA!
Elena Crespi

Hola guapa!
Primer, t'aconsello que passis pel consultori d'alimentació. Segur que et podran donar molt bon consell.
Sovint ens veiem d'una manera però realment no veiem la realitat de com som. Pel que dius ets esportista i això deu voler dir que físicament estàs ben preparada.
La resposta no és deixar de menjar o provocar-te el vòmit sinó menjar correctament. Només una alimentació sana podrà fer que et cuidis com cal.
I també has d'aprendre a estimar-te a tu mateixa i a mirar-te amb millors ulls perquè fins que no et valoris no et veuràs millor encara que pesis més o menys!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres