Asdfghjklñ*-* TROUBLE
Ola, sóc una amiga de la Via, 13 anys baixeta i morena, també sóc bastant tímida. A classe sec davant del noi que m'agrada, però a darrere d'ell hi seu una meva amiga i es fan molt... El problema és que jo sóc molt tímida i penso que és impossible ue mai li arribi a agradar ja que sóm molt diferents... (ell és un pervertit). De tant en tant parlem, però no dura gaire la conversa i amés nosé que dir-li... Jo ja li he dit a la la meva amuiga que no es faci tan amb ell, però igualment no hu puc evitar... Un altr problema és que ami no m'agradaria tenir nòvia... o sigui que nosé què seriem...
SOS!!! Què puc fer perquè es fixi en mi?? I què faré si ho aconsegueixo... Ja que és bastant impossibe...
InterPersonal

Hola Via. Sóc l'Assumpta, psico d'Interpersonal.
Bé, això de què serieu vés a saber...Estar bé que tinguis clar que de moment no vols tenir un nòvio nòvio...però podeu ser "nòvios" d'altres maneres no? Amics especials, amics "con derecho a roce", etc. Per començar, has de creure més en tu mateixa i en les teves "armes" (que de ben segur tens) per fer front a aquesta timidesa o vergonya que expliques. Si aquest noi t'agrada, fes el que tu sentis que has de fer, a la teva manera, sigues tu mateixa i no tinguis por al rebuig. Has de tenir en compte que no podem agradar a tothom, ni que ens agrada tothom a nosaltres. Per tant, "tira't a la piscina" a la teva manera i gaudeix del què vagi passant.
Gràcies per confiar en nosaltres. Una abraçada!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat