SI o NO?
Hola, sóc una noia de 14 anys i fa poc he deixat el meu nòvio perquè ja no sentia el mateix que abans. Lu fort és que ja portàvem 6 mesos i quan li vaig dir que era diferent ell em va dir que i passava el mateix, però una amiga em va dir que des de fa temps que ja no li molava però no sabia com dir-m'ho, això és el que em fa més ràbia, ja que jo em vaig menjar el coco pensant en com dir-li i ell no ho va ni intentar.
La qüestió és que hi ha un altre noi de la mateixa classe que m'ha dit que li molo des de fa bastant temps, però no sé si dir-li que m'agradaria estar amb ell ja que ha sortit amb moltes ties i no han durat gaire... Encara que, abans que ho deixés amb el meu ex, em va dir que s'havia enamorat d'una meva amiga i que estava canviant, que ia no era el puton que era abans... I ara no sé si donar-li una oportunitat o no ja que potser només servirà perquè em faci mal... I tampoc el vull perdre perquè ens fem moltissim i nose que faria sense ell, ja que després de deixar-ho amb el meu ex, no ens parlem, ni ens mirem... I ami m'hagues agrdat quedar com amics, fins i tot li vaig comentar...
Què faig? La meva vida és tope de rara...
InterPersonal

Hola Via. Sóc l'Assumpta.
Entenc que et faci ràbia el fet que tu li vas ser sincera i ell no del tot. Però has de pensar que les persones som diferents i reaccionem de manera diferent. No t'ho dic per justificar-lo eh, només per entenguis que hi ha diferents maneres d'afrontar les coses, les dificultats. Potser li sabia greu de dir-t'ho, no sabia com dir-t'ho o no ho tenia clar...El què no està massa bé és que li digués a una teva amiga i a tu no (donant per suposat que és veritat això). Per tant, en relació a l'ex, intenta no donar-hi massa voltes, sou diferents i la cosa no "havia d'anar", i ja està.
En quan a l'altre noi, potser sí que realment t'agrada o potser només ha estat o és una "il.lusió" que t'ha fet oblidar a l'altre i sentir-te més bé, alegra, motivada... No es tracta de donar "oportunitats" a les persones, o d'intentar fer-los canviar...Si sents algo especial per ell endavant, però està bé que tinguis en compte la realitat, com s'ha comportat fins ara, què vols tu i què vol ell. Sentir, gaudir, viure, passar-t'ho bé...però res de patir. Per últim, la teva vida no és gens rara Via. És molt comú això que expliques, i encara més a la teva edat. Viu-la sense por però també sense patir.
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
www.interpersonal.cat