Ajuda sisplauu!!
Hola!
Fa temps que em sento malament amb el meu cos perquè estic poc desenvolupada i crec que ja tinc edat, tampoc tinc la regla ni res i això fa que em senti pitjor, tinc dies més durs... Ja que penso més en aquest tema, ultimament vull canviar de forma de vestir però quan vaig de compres tinc ganes de plorar perquè sento que res em quedara bé a part del que porto sempre (dessuadores i pantalons llargs) Com puc fer per sentir-me millor amb mi mateixa? No sé com estimar-me més... Sisplau no em digueu que ho intenti, no sé com intentar estimar-me més, aquest és el problema... MERSI!!
Elena Crespi

NO ho has d'intentar, senzillament ho has de fer... començar a buscar aquelles coses de tu que sí que t'agraden una mica i que et fan sentir bé.
Si encara no tens la regla, no pateixis que segurament et vindrà. A quina edat li va venir a ta mare? de vegades l'edat de la primera regla de la mare ens orienta per veure quan tindrem la nostra... però pensa que la regla pot aparèixer inclús als 16 anys.
Et recomano que puguis anar al ginecòleg perquè et sentis menys inquieta. Parla-ho amb la teva mare, parla-ho a casa.
Sobre l'estil de vestir... primer has de veure realment com vols anar i valorar si et queda bé o no...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres