URGENT! CONFIANÇA...
Hola! estic preocupada perquè ahir vam anar amb uns amics a una casa abandonada però no vaig tocar res, i van venir dos policies dient que allà no es podia estar, que com la casa no es nostra era un delicte. Jo vaig mentir al meu pare, el vaig trucar per dirli una cosa i després em va dir que no anés lluny (la casa estaba ben lluny), llavors li vaig dir que d'acord però jo ja estaba allà quan el vaig trucar i ell no ho sabia. Els policies ens van portar a casa i li van explicar tot als nostres pares (estan molt enfadats i evidentment estic castigada) i segurament faran un judici perquè la casa estava destroçada i podia passar que haguessim sigut nosaltres els que la va trencar (però no vam trencar res). Pero si perdem el judici que ens pot passar, que haurem de fer? que puc fer perquè els meus pares em perdonin i tornin a confiar en mi?
InterPersonal

Hola!
Ostres quina aventura! No sóc experta en situacions judicials i segurament qui millor us pugui assessorar en aquest tema és un advocat.
Pel què fa a la relació amb els teus pares, és normal que estiguin enfadats, ells deuen sentir que has traït la seva confiança i ara és possible que els costi tornar a confiar en tu. Una de les maneres és intentar parlar amb ells, explicar-los com et sents i per què ho vas fer. Segurament no s'arreglarà al moment, però poc a poc veuràs com tornaran a confiar en tu, això sí, procura no ficar-te en embolics com aquest!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat