Els meus pares s'han separat
hola no se oom afrontar aixo els meus pares has discutit y yo hi vaix dir que si el meu pare sen va de casa jo tambe i ara em dona vergonya parlar y mirar a la meva mare com puc fer per olvidar tot aixo
Elena Crespi

Hola Rovili. Primer de tot, gràcies per la confiança!
No cal que tinguis vergonya, quan ho passem malament diem coses que potser no sentim realment o que voldríem dir d'una altra manera.
Potser li pots dir a la teva mare que et sap greu el que vas dir. Sempre és d'agrair quan algú et diu que et sap greu una cosa. I ta mares egur que estarà molt contenta de que t'hi acostis i li diguis quelcom així.
I, en segon lloc, els pares poden tenir discussions o inclús separar-se però pensa que segurament ells també ho estan passant malament perquè no voldrien estar així.
Intenta fer costat als dos i respectar el que decideixin.
Si et sents malament comenta'ls-hi, explica'ls-hi com et sents.
Pensa que si se separen deixaran de ser parella però mai deixaran de ser els teus pares...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres