Ajudaaa!!!! Urjent
Hola,
A l'hora de Àngles a l'insti em vaig liar em un noi però ell no se si vol algú amb mi que vaig. Ajuda Adolescents.
Elena Crespi

Hola!
Doncs... només ho sabràs esperant a veure què passa...
En el moment en que et lies amb algú no saps quin futur tindrà aquesta relació... per tant, continua parlant amb ell, tenint-hi bon rotllo... i si tens dubtes, parla-ho amb ell...
No vulguis córrer... gaudeix del que t'ha passat i estigues oberta al que pugui passar... pot anar bé o no, per això és important que siguis conscient que ara, de cop i volta, no sabràs si li agrades o què vol..
Com ha continuat la vostra relació des que us vau liar? ha millorat us heu distanciat?
Observa el que passi al teu voltant amb ell...
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
FBK: elenacrespipsico - @tarongesenceres.