relacions a distància
Hola!
Actualment mantinc una relació a distància amb una noia fantàstica. El problema és que molt sovint solem tenir enfados per tonteries, i això no és gens bo per als dos. Com és la primera relació d'aquest tipus que tinc, m'agradaria saber quines son les claus per a que una relació a distància funcioni perfectament i evitar aquests enfados i poder prevenir altres problemes. Estic enamorat d'ella i no la vull perdre.
Ajudeu-me!
InterPersonal

Hola ion 96. Sóc l'Assumpta, psico d'Interpersonal.
Crec que això que expliques és ben normal i habitual entre la majoria de parelles, i més, quan és una relació a distància. Evidentment que us pot funcionar si els dos hi poseu de la vostra part. Tots i totes coneixem de parelles han começat la seva relació així i han acabat compartint la seva vida, tenint fills, etc. No es tracta de portar un control exhaustiu (i obsessiu) de la teva parella, ni d'estar pendent del mòbil en tot moment. El sentit comú, la confiança amb la teva parella, el compromís, el posar-hi ganes i il.lusió, tenir objectius en comú, el respecte i el carinyu cap a la teva parella són coses molt importants. En quan als enfados o emprenyades per tonteries, cal que tingueu present els 2 que això és més freqüent en aquest tipus de relacions que quan les 2 persones tenen la possibilitat de veure's i parlar més sovint. En qualsevol cas, parleu-ne, sigueu conscients de quan us passa això i pacteu una solució per quan passa. Per exemple, que un dels 2 digui una paraula estratègica per recordar a l'altre que ja hi tornem a ser i que cal parar-ho (l'heu de decidir entre els 2), tipus "prou" o "canvi" per tancar el tema i deixar-lo per un altre dia que en pogueu parlar amb més tranquilitat, o cara a cara.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat