Estudis Responeume Siusplaauuuu
A casa els meus pares m'exigeixen treure MOLT bones notes i no puc amb tanta pressio si no trec bones notes (per ells bones notes son més de 5 Exel·lents) la meva mare i el meu pare em fan la bornca del Segle la meva avia també i NO PUC MÉS. Ara diuen que si no trec bones notes em passare tot l'estiu a casa tancat sense amics mobil i colonies ni res nomes amb un llibre i deures. Jo intento treure bones notes però esque jo no se com fer més i per ells la meva vida ara es estarme les 6 hores al cole i quan estigui a casa TOTA LA ESTONA ESTUDIANT!Sense sortir ni res, nomes feina. Que puc fer a part d'estudiar??
Gracies
PD: Faig 2n d'ESO i les meves notes son 6, 7 i 8 i algun 9.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc el patiment que et porta aquesta exigència tan gran. Les teves notes no són gens dolentes. No se què deu preocupar als teus pares per a què t'exigeixin aquest nivell tan elevat...Intenta tu centrar-te en tu mateixa. En fer i descobrir coses que t'agradin: escoltar música, fer algun esport o alguna manualitat, sortir amb els amigues, etc. Has de vbiure aquesta etapa a part d'estudiar. Per tant et recomano tmabé que parlis amb els teus pares i els hi diguis com et sents, que fas el que pots i que sents molta pressió perquè no saps si podràs aconseguir el que et diuen tot i l'esforç que aj hi estàs posant. Hem d'acceptar que tots arribme fins a un nivell i està bé. Lo important és l'esforç que estàs fent, però evidentment també has de poder viure i relacionar-te, així també s'aprenen coses molt importants. Busca suport i reclzament , parla amb el teu tutor/a i explica com t'estàs sentint a casa, potser així et poden donar un cop de mà. Endavant ! Eli Aulet www.interpersonal.cat