Es normal?
La veritat és que tinc gairebé disset anys i encara no m'he "liat" amb cap noi. No era un tema que em preocupes massa ja que tampoc m'agradava ningú ni res, però totes les meves amigas ja fa anys que es van donar el primer petó amb algún noi i fins i tot ja començen a tenir relacions sexuals algunes d'elles i per aquest motiu ha començar a preocupar-me una mica el fet de anar un pas enrrere de la majoria de noies de la meva edat. Ja sé que això arriba quan arriba, com tothom diu, però penso que és perquè també soc molt reservada i no sé "tontejar" amb els nois perquè em fa molta vergonya i acabem sent només amics. Potser si dominés més aquest tema m'aniria millor. Era per si hem podies donar alguns consells sobre el tema. Gràcies!
InterPersonal

Hola s_freedom! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents iq ue et passin aquests udbtes pel cap. De totes maneres, tothom té el seu ritme i cap és millor que un altre! El teu ritme és el que necessites. De totes maneres, ja que t'has plantejat que potser hi ha alguna cosa que pots millorar, doncs eprfecte! És molt útil observar què podem millorar quan volem aconseguir un objectiu.Doncs t'animo a que facis passets per a poder relacionar-te amb més comoditat. Actua com si fóssis mé extravertida, què faries de diferent? imagina't que t'han donat un paper d'extravertida a una pel-lícula, què hauries de fer? així et sortiran idees i a poc a poc les pots anar practicant per anar entrenan-t en el tema. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat