moda
hola!!! no se si té a veure molt amb el tema...sóc molt prima i vull roba que em faci el cul una mica sortit i una mica més gordeta(sense exagerar) com ho aconsegueixo? es que no vull engordar perquè és el meu físic i aqui no li agradi que no miri perquè no em vull endinsar en aquests "jocs" perquè són perillosos desprès potser encara engordaré massa i la tindrem...com puc vestir per anar a l'inti?em podeu posar uns modelets de roba que tingui segur al meu armari?
gracies adolescents sou els millor sense vosaltres nose que faria!!!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
En relació a si et podem proposar modelets de roba...no et puc ajudar massa perquè no som estilistes ni és la nostra feina. Segurament que hi ha algun blog de moda per Internet on ho pots consultar i et donaran vàries opcions.
Tal i com tu dius, cadascú és com és i ens hem d'acceptar tal com som. Nosaltres, els primers o les primeres. Si realment vols engreixar-te una mica per tal de veure't millor o amb més formes et recomanaria que vagis amb un/a professional que t'ajudi (metge, dietista o nutricionista). Això combinat amb algun tipus d'exercici específic et pot anar bé. De fet, una bona alimentació combinada amb exercici físic sempre van bé per tothom.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat