No sé que fer
Hola!!
Des de l'any passat hi ha un noi que m'agrada/ava, ja no sé que dir, teniem molt bon rotllo, i tontejavem,ell tontejava més que jo, en persona i per whats, ell tontejava a la cara i de fet la gent s'adonava i feia comentaris,només de noies es parla amb mi de classe.Em vaig cansar d'aquest joc i em vaig començar a no estar tan bé com abans, ell ho va notar i la meva intenció era aclarir-ho amb ell i ell se'm va avançar. La conversació la vam mantindre al whats ja que ell va ser un covard i no va dir-ho a la cara, va ser molt ambigua la conversa i em va fer dir-li que m'agradava per despres dir-me de manera explicita que no li agradava, sense dir-ho amb claredat, a partir d'això ens vam distanciar.
Ara ell al cap d'un temps va tornar a tontejar, a parlar de mi com si li agradés a les meves amistats, i ell ha dit que no li agrado perque els meus amics s'ho preguntaven.
Per què ell actua així? S'ha rigut de mi un parell de cops, i a sobre haig de fer un treball amb ell, que puc fer? Ara mateix no em parlo amb ell... Si em demana disculpes l'haig de perdonar?
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Ira!
Jo, veient com t'està fent ballar el cap me¡n allunyaria... però sense cap mal rotllo, simplement em protegiria. pel que veig a tu ja no t'agrada, no? Doncs no intentis buscar una explicació a tot el que fa. Si tens clar que no vols estar amb ell el millor és que no t'emboliquis més. Si et demana disculpes, perfecte, el perdones i continues amb la teva vida, a l'igual que si no ho fa. Tu a la teva, com més intentis entendre perquè fa el que fa, més t'embolicaràs. Ja veuràs que a la llarga s'anirà aclarint amb ell mateix.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat