Baixa autoestima
Necessito una "pujada d'autoestima" i no se que fer. Se que m'estic engreixant i a més, els meus pares no deixen de recordar-m'ho, cosa que em deprimeix més!
InterPersonal

Hola Marta!
quan ens notem amb l'autoestima baixa em de lluitar contra aquesta negativitat el més aviat possible, o sigui que estàs fent el correcte no deixant-he portar pels sentiments i buscant una solució ràpida. Tot i això és difícil que algú altre et convenci de les coses bones que tens si no te les creus tu mateixa. Per tant, el primer que has de fer és repetir-te moltes vegades que t'agrades tal com ets, com més vegades t'ho repeteixis més ho aniràs integrant. Mira't al mirall i no paris de repetir-ho, somriu, sigues positiva i veuràs com poc a poc la visió de tu mateixa canviarà. per altra banda si com dius has agafat pes, perquè no proves de fer exercici i moderar el que menges? El fet de cuidar-te i obtenir resultats també és molt estimulant. Ja veuràs que de mica en mica tornaràs a recuperar la confiança en tu.
Ànims!Marina Marull www.interpersonal.cat