Mesta tiran els trastos
Hola bones sóc una noia de 2 d'ESO i lla un noi de la meva classe, que sempre hasta fen miradetes i uns somriures i cada cop que te la oportunitat de parlar amb mi bé, és que estic perduda no se si hasta tirant els trastos, la meva amiga esta enamorada d'aquet noi i és sempre es fique gelosa i em mira amb unes cares quan parlem i no ser com reacciona seus plau ajudeu-me ...Gràcies per la vostra atenció.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Una cosa que pots fer és parlar amb la teva amiga amb sinceritat i dient-li el que et passa. Si a tu no t'agrada, però a ell si que li agrades tu, no és res que estigui sota la teva responsabilitat! Tu no pots fer res per a deixar-li d'agradar, i tampoc per això li has de fer mala cara a ell. Més que ocultar, potser et pot anar bé parlar amb la teva amiga i així et desangoixaras i podeu tenir la oportunitat de deixar les coses clares. Endavant ! Eli Aulet www.interpersonal.cat