Altura
Hola, soc una persona de 14 anys i bastant baixa, diria que 1,57cm mes o menys, sincerament a l'insti i a tots als llocs faig veure que no m'importa ser baixet, pero en realitat m'importa. Em sento diferent als altres nois que veig que a la meva edat ja son d'una altura considerable. sempre em diuen que tingui paciencia que ja creixere etc.. peró ja no se si creurem-ho. Nose si el problema es meu, pero a vegades pensan en aixo m'estresso bastant
InterPersonal

Hola Saneme! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs tot i que això t'ho dirà millor un metge, és cert que amb l'edat que tens encara tens temps per créixer. Alhora també entenc que et pugui portar un cert neguit de tan en tan. Per tant, et recomanaria que intentéssis frenar aquest pensament cada cop que aparèix i dir-te "ja es veurà" fins on creixeré. És una bona tàctica per frenar pensaments que ens estressen i que no està a les nostres mans controlar-ho. Quan la ment ens fa aquestes males passades , la nostra responsabilitat és fer fora aquests pensaments, concentrant-nos amb alguna altra cosa i no deixar que aquests pensaments ocupin massa espai en la nostra ment. Aquesta és una tècnica que funciona molt i que utilitzem molt els psicòlegs! Endavant ELi AUlet www.interpersonal.cat