M'agrada un noi
Hola, sóc nova per aqui, tampoc estic segura de que la consulta que vull fer va a aquesta categoría pero buueno jajajaj, buuf no se per on començar.... Tinc 14 anys i bueno m'agrada un noi de la meva classe, però aquest noi té com "mala fama" perquè totes les noies amb les que he parlat em diuen que sempre va darrere de les noies perquè aquestes s'enamorin d'ell i quan ho aconsegueix passa d'elles i estic molt futuuda perquè no se, crec que tampoc li molo, i em fa por mostrar els meus sentiments pel motiu que t'he dit abans, no vull pssar a ser una de la seva llista de noies aconseguides :'( Però també em cabreja molt perquè hi ha una noia que sempre està el seu costat passi el que passi i sempre està a sobre seu i tampoc em puc apropar saps...
InterPersonal

Hola Maria! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que siguis molt sincera amb tu mateixa i facis una llista de pros i contres per decidir si tirar endavant o no aquest enamorament i facis algun pas. Observa en quin punt està ell, com és, què t'agrada i sobretot què no t'agrada d'ell, etc... No pots saber si amb tu actuarà diferent o no, això és impossible. També pot ser que ell ara no estigui preparat per una relació i per això a l'hora de la veritat abandona, etc..no se, no el conec, només són possibilitats. Et dono aquestes pistes perquè t'ajudin a reflexionar per fer la llista i decidir si et convé o no fer aquest pas. A més, tampoc has de prendre aquesta decisió ja, pots donar-te un temps i observar com van els coses. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat