ajuda
hola em passava perquè m'agrada el meu millor amic ell no ho sap però no se com demanar-li la veritat es que soc molt vergonyosa i hem costa dir les coses a la cara.
InterPersonal

Hola bunny! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pensa que és natural sentir vergonya en aquestes situacions. Per això no podem fer només cas a la vergonya, perquè sinó mai fariem cap pas en res, sempre ens quedariem paralitzats per la vergonya o per la por. Pensa també que tens el coratge. Tots en tenim de coratge i valentia. Si penses en coses que has aconseguit ha estat pel teu coratge. Per això et recomano que si tens ganes de dir-li, passis a l'acció. Busca un moment tranquil o fes alguna cosa que t'ajudi a començar a obrir el tema, etc. El coratge és això: fer el que sentim tot i que també tinguem vergonya o por. Els valents també tenen por i vergonya, el que els diferencia, és que fan el que senten. Sigui quina sigui al resposta d'ell, hauràs guanyat en valentia i seguretat, i això és un grna regal per tu! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat