vergonya... :/
Hola guapets!
jo tinc un gran problema amb mi mateixa, aveure:
vaig estar tontejant amb un noi per whatsapp (perque viu al poble i nomes el veig molt de tant en tant) total que em va dir que mm'estimava i tal i jo estaba molt confosa no sabia si m'agradava o no i llabors li vaig dir que no voldria res amb ell. (li vaig dir sense tacte i la vaig espifiar perque des d'aquell dia no ens hem tornat a parlar). ara no puc parar de pensar en ell. pero es un martiri perque tinc por de dir li alguna cosa i que ell no vulgui ni sentir parlar de mi.
que faig??? li dic algu per whatsapp?? li dic als seus amics??? intento deixar de parlar amb ell??
vaig perdre una oportunitat pero vull recuperarlo
merciii per llegiro!! sou genials! us estimo molt
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la por que tens, perquè estàs veient possibles conseqüències per haver estat impulsiva en aquell moment que estaves més confosa. Però no anticipis encara. Si les teves pors es cumpleixen, ja es veurà. El que has de resoldre ara és com i què li dius. Crec qeu una bona eina serà la sinceritat. I per fer-ho, ho hauràs de fer cara a cara o per telèfon...si vols primer envia-li un watsupp per veure com està i prou. Així amb la resposta tindràs una mica d'informació per decidir si fer o no fer o com fer el següent pas. Recuperar una mica la comunicació serà bo per explicar-li després el que sents. I quan li diguis, valdrà la pena dir: un que et sap greu , disculpar-te per haver-te deixat anar per l'impuls, dir que et senties confosa i finalment, que la distància t'ha fet recordar-lo, pensar més en ell i tenir ganes de coneixe'us més. A poc a poc i pas a pas. Us heu de tornar a retrobar els dos per saber si us agradeu, i això s'ha de fer amb calma. Sort! Eli Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga