Confosa
Hola, mira jo vaig estar de "lio" amb un noi, i el temps que vam estar junts erem molts feliços fins que em va demanar per sortir i li vaig dir que no perque m'agradava un altre, i es va enfadar molt amb mi, i al cap d'una setmana em vaig enterar que s'havia liat amb una i em va fer molta rabia, i bueno ara son novios, i jo em vaig enfadar moltissim perque no em creia el que estava passant, un dia de setembre el vaig parlar per whatsapp i vam discutir i em va dir que mai m'havia arribat a estimar, i em va sentar fatal la veritat, vaig plorar molt. Fa uns dies vaig decidir enviarli un whatsapp, perque a classe ja ens començaven a dur millor, a tenir mes contacte, i li vaig enviar un whatsapp i em va contestar super borde, i jo pensat que veiam que havia fet per rebre una contestacio aixi i unes hores mes tard em va enviar un altre whatsapp dientme que havia sigut la seva novia, (pel que se veu esta molt gelosa) i em va demanar perdo per lo de la seva novia i vam parlar i em tirava canya i bueno no se que pensar. necessito ajuda perque la veritat es que mai l'he oblidat i aixo em confon, per que no se si encara m'estima o no, i em va dir que quan em va dir que mai m'havia arribat a estimar ho va dir per ferme mal pero que era una metida, que pensau?
gràcies!! :)
Elena Crespi

Doncs primer de tot el més important és el que pensis tu.
Deies que t'agradava un altre noi i per això no volies sortir amb ell... i ara qui t'agrada?
De vegades quan algú que no ens agrada (però amb qui hi hem tingut alguna cosa) se'n va amb una altra ens posem geloses... però això no vol dir que ens estimem a aquesta persona.
Sembla que quan vas saber que estava amb una altra noia es van activar els teus gelos però això no vol dir que vulguis estar amb ell...
Primer de tot aclareix el que sents i llavors digues-li.
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
FBK: elenacrespipsico - @tarongesenceres