bua no se que fer
el que em pasa es que, un noi 10 anys mes gran que jo doncs em va donar un petò amb llengua, jo no volia pero estaba nerviosa i no volia dir-li a ningú, pero es veu que ell o a anat explican, els meus pares s'han enterat i m'an fotut la bronca, pero no ho saben tot i tinc por de que s'enterin. no se si dils-hi, em mataran, el problema es que jo sabia que ell senti alguna cosa per mi i jo el vaig tornar a veure, i es veu que si li dones una abraçada a algú o t'ha agafa del braç era inzitar-lo, ara no se que fer.
per cert tinc novio i ell ho sap tot i m'ha perdonat.
InterPersonal

Hola mtade! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. De moment, han passat totes aquestes coses, intenta passar pàgina i aprendre tot el qeu puguis d'aquesta situació. Si tu no vols una cosa, no has de fer-la, has de dir que no!! No és incitar a ningú abraçar o el que sigui, cadascú fa fins on ell vol!!! Centra't amb el teu nòvio i les teves coses. És un episòdi que ja ha passat, ara intenta psoar límits epr a què no torni a passar. Deixa clar el que vols i el que no, la teva opinió és molt respectable!! Endavant ELi AUlet www.interpersonal.cat