podre creixer ? estic grassa?
Hola, tinc 13 anys casi 14, madeixo 1,63m, em preguntava si podre créixer més... m'agradaria arribar 1,70, però crec que no podrà ser possible o si?
També tinc una altre preocupació, si estic grassa, pesso 60kg, tothom em diu que estic bé i que no em preocupi, que nomes son tonteries meves... La veritat que el metge em diu que estic molt sana i tinc una alimentació equilibrada, unes ración molt comprertes...
Sisplau, ajudeu-me!
Gràcies.
InterPersonal

Hola prexi3! Sóc l'Eli AUlet. PSicòloga d'Interpersonal. Doncs pel que expliques i si el metge has tret aquests resultats de les teves recisions, no hi ha motiu a preocupar-se. Lo important és estar sa i estar tranquil . L'alçada no serà un tema que puguis escollir, s'h d'acceptar el que tenim. Treu partit de la teva imatge però de manera divertida, sense pensar-h massa, eprquè perdries el temps i t'entristiries i et rpeocuparies de coses, que simplement s'han d'acceptar. Alhora cuida't també per dins ( fés coses que et facin estar satisfeta, marca't objectius i posa-hi esforç per aconseguir-ho, amb els estudis, per exemple; fés coses amb els amigue,s moments per tu i la família, etc) que és el que et farà sentir bé per fora. Endavant ELi AUlet www.interpersonal.cat