Treballar
Hola!
Estic fent 2n de bat i aquest any si tot va bé començaré l'universitat. La qüestió és que a casa meva la situació econòmica és mínima, fins i tot escassa. M'agradaria poder treballar aquest estiu a algun lloc, encara que no cobrés una gran quantitat de diners. Més que res per poder aportar una mica de diners a casa i adquirir experiència professional.
Tinc el currículum fet, però és bastant pobre. Tinc bon nivell d'anglès i francès però els diplomes no m'arriben fins a l'estiu, i el carnet de cotxe igual. L'he començat, però fins a principis d'estiu no crec que el tingui.
Què he de fer amb el currículum? Vaig directe als llocs on m'agradaria treballar i el dono i prou? Tinc possibilitats de poder treballar aquest estiu?
No sé com entregar-me per poder treballar. Quines recomanacions teniu?
Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola max16! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Jo començaria ja a entregar els curriculums apuntant els títols que tens. No importa que no els tinguis amb paper fins l'estiu, et poden fer un resguard i potser ni te'ls fan ensenyar a les feines. El curriculum fes-lo amb un format interessant , que quedi xulo, alguns fins i tot els pots enviar en pdf. També pots posar un apartat de "projectes personals" on escriguis èxits que has aconseguit en diferents coses, encara que no tinguin a veure amb feina, sinó en altres àrees de la teva vida ( per exemple, primer de la cursa tal). T'ho recomano eprquè tmabé és una manera de que vegin altres habilitats que tens ( per exemple en l'esport seria: constància, esfor´, disciplina, etc). Per entregar-te, confiant en tu i en els teves habiltiats personals. Segur que ets un a persona espavilada ja només tenint la iniciativa de buscar feina i donar un cop de mà a casa ho demostra! Entra amb ganes i com si sapiguéssis que ets una persona que pot fer molt bé aquella feina. Si tens això el cap, actuaràs de manera confiada i veuràs com et sents segur! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat