No ser a vegades penso que no i pinto re en aquest món
A vegades sento que preferiria no haver nascut...
I això es perquè tinc artritis i això m'ho fa veure tot negre però tinc unes amigues precioses són les millors però clar lo altre.....
No ser com se sent ara sense artritis però soc feliç i a la vegada no siusplau adudeu-me!!!
No se que sento
InterPersonal

Hola Albavevi! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Entenc el qeu expliques amb això de ser feliç, però a vegades no sentir-ho del tot. Entenc que a vegades l'artritis t'ho faci veure tot de negre...pensa també quantes coses tens i et passen que fan que valgui la pena ser feliç, que són les que fan que no hagis abandonat la felicitat!! Aquelles coses que ja van bé i que no voldries que canviéssin tot i que d'altres sí que vols anar canviant o portant millor...Pens que ets molt me´s que l'artritis!! molt més!! Ets una persona amb mil coses adescobrir , a compartir, a estimar , a disfrutar. Quines són les coses que et fan sentir satisfeta abans d'anar a dormir cada dia? Apunta durant una bona temporada 10 coses mínimes diariament que t'hagin anat bé. Són coses mínimes que passen cada dia, coses que et fan sentir satsifeta, còmode,i altres de feliç ( la dutxa calenta, una bona dormida, un esmorzar bo, una bona noticia en els estudis, una bona estona amb els amigues,e tc). Cada dia ens en passen d'aquestes coses, el que pasa és que acabem fent més cas a les negatives que a les positives. I això ho fem molt malament, perquè ens en passen moltes de coses que ens fan estar còmodes, satisfets i feliços i no els hi fem ni cas . Afronta't a fer cosetes noves a poc a poc ( aprendre una cosa nova, conèixer gent nova, etc), a fer servir el sentit de l'humor i riure. una abraçada! ELi Aulet www.interperosnal.cat