preguntes
Hola! jo tinc un dubte! m'agradaria saber perquè hi ha gent que es fan talls els braços? ho fan perquè es senten malament, senten ràbia o perquè? és inútil fer això..
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, el fet de tallar-se és una manera de maltractar-se i culpabilitzar-se quan les coses no van com un espera. És com una manera molt negativa de tractar-se quan un se sent frustrat. Entenc que poguem sentir ràbia o estar insatisfets o tristos quan les coses no surten com volem o quan no tot ens va bé, però solucionar-ho d'aquesta manera no fa que vagin millor, tot al cotnrari. Fer això ens fa entrar en un bucle molt negatiu i no permet experimentar i aprendre altres formes de solucionar les coses positivament i d'acceptar que a la vida sempre hi ha alguna cosa que no acaba de funcionar o qeu no tot està a les nostres mans i hem d'acceptar que no tot surt bé semrpe. És molt important aprendre a gestioanr la frustració de manera positiva. És un aprenentatge que hem de fer tots i que quan abans ens hi posem me´s aviat aprendrem a que la vida motls cops és incòmode però que no epr això ens hem de maltractar, culpar als altres o deixar de ser feliços. La felicitat cadascú se la munta com vol, fent les coses que el fan setir satisfet! Has fet una pregunta molt interessant! Endavant ELI Aulet www.interpersonal.cat