AJUDA URGENT: SUICIDI!
Hola. Fa poc vaig fer una consulta sobre aquest tema, però cada cop va a pitjor. Ja no sé què fer! El que em passava i em segueix passant és que em fa la sensació de que la vida no té cap sentit i tinc com depressions i em poso supermegaultrahiper trista. I quan faig coses que m'agraden em sento marginada del món i em penso que com jo hi sóc al meu món fent allò que m'agrada els altres s'ho passen bé sense mi. Fer coses que m'agraden fer a mi, quan les faig sola, és un pecat. Una altra cosa és que un dia em llevo molt cobtenta, i un altre trista, dos seguits trista amb ganes de tirar-me per un precipici i altres gens. També em prenc les coses massa a pit. Cada cop que vaig a dormir dormo fatal, ja porto dos dies seguits així, perquè penso que tindré un somni i al somni algú em matarà. Però la cosa més heavy d'això és que de vegades estic tan deprimida que penso que el millor és suicidar-se. I que consti que no em falta res a mi, visc perfectament.
AJUDAAJUDAAJUDAAJUDAAJUDAAJUDA!!!!
InterPersonal

Hola pizpireta! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que no hagi desaparegut del tot després de la consulta. Anar canviant les manies de la nostra ment és un treball que hem d'anar fent amb esfoç i marcant-npos límits de dir: prou! NO VULL PENSAR MÉS AIXÍ! Hi ha altres maneres més positives de solucionar i d'afrontar les coses! Pensa que en la vida mai tot ens pot anar bé ,que sempre hi ha alguna cosa que ens fa estar incòmodes!!! Per tant hem d'educar al nsotra ment. Et recomano dos llibres per anar fent aquesta feina: " la bona sort" de l'Àlex Rovira ( és un conte molt bonic!) i "l'art de no amargar-se la vida de Rafel Santandreu. Veuràs com et diuen coses que t'ajudaran molt. Comparteix el que diu el llibre amb algun adult si alguna cosa no l'acabes d'entendre. Tu hi has de psoar molt de la teva part ! Has de fer coses diferents cada dia a l'hora d'agafar-te les coses. Abans d'anar a dormir escriu els coses que t'han anat bé cada dia, coses petites: com un dinar bo, la dutxa calenta de cada dia, bromes amb alguna amiga, algu divertit a classe, una bona nota,e tc. Així veuràs com no tot és tna negatiu!!! Ànims Eli AUlet www.interpersonal.cat