AMOR INEXISTENT
Fa 6 mesos, més o menys que m'agrada un nen, quasi bé es podria dir que n'estic enamorada, però ell no deu saber ni que existeixo, la seva germana és molt amiga meva i sé qui és gràcies a això, l'obro pel whatsapp però mai tenim tema de conversa, no sap que m'agrada, bàsicament no tenim cap relació, no sóm ni amics, però seguint-lo per l'ask i sentint a parlar d'ell i tot m'en he ''enamorat'' i no sé qué fer, molta gent diu que parli amb la seva germana però tampoc puc solucionar res...
Espero que m'ajudeu, petons!:)
Anònim, si us plau!
InterPersonal

Hola merii! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et recomano que facis una llista de pros i contres valorant les coses positives i negatives de que t'agradi aquest noi. Observa possibilitats de què pots fer, obstacles, etc. Si tens ganes de dir-li alguna cosa li pots dir que t'agradaria coneixe'l o parlar amb la seva germana,e tc. Ara sí, has de pensar en les conseqüèncie si assumir-les siguin quines siguin. Per això és important valorar abans de fer. Amb això no vull dir que posar esforç en el que t'agrada i expressar els teus sentiments sigui negatiu, sinó que hem de tenir en comtpe els cosneqüències de les nostres accions PERQUÈ LLAVORS LES HAUREM D'ASSUMIR Una abraçada! ELi AUlet www.interpersonal.cat