feina
holaa, aquet estiu vull treballar en alguna cosa pero nose amb que vull guanyar uns quants calerons per treurem l'estiu per comprerme una bici, equip d'escalada, etc
que em recomanes?
InterPersonal

Hola BEO! Sóc l'Eli. Psicòloga d'Interperosnal. Doncs no se quants anys tens per començar a treballar. Si ja tens l'edat legal, pots buscar alguna cosa pel teu barri o poble, anar ademanar a diferents llocs is necessiten algu per l'estiu. Pots demanar a casa també si tenen algun contacte eprquè tens intenció de treballar. No et paris a entra on sigui, tu deixa que si a cas et diguin que no tenen feina, però sia ra és el teu objectiu, docns, amb ganes i confiant que tu pots aportar un cop de mà a molts llocs!! Ja et diràn ells que no, ara has de fer una gran recerca sense posar-te límits tu! ENdavant Eli Aulet www.interperosnal.cat