confusió/indecisa
Hola:)
Fa 1 any que ho vaig deixar amb el meu ex, vam quedar així d'amics però res d'això. Quan em veu em gira la cara, li he demnat esplicacions i res. Aquesta situació em té un pèl "angoixada" perquè tot i no sentir res em molesta i no ser com superar-ho.
Últimament parlo amb dos nois que tots dos m'aporten coses positives i que em fan sentir bé. Per una banda hi ha un noi que hem qedat 5 cops i no ha passat res perquè cap dels dos sap llensar-se i cap ens atrevim tot i que les ganes i son. És un noi que m'agrada molt molt molt però alhora n'hi ha un altre que ens em liat un cop i m'ha agredat molt i comenso a sentir coses per ell. Ara per ara m'agraderia estar en una relació per així distreurem de la situació del meu ex. Els dos m'han insinuat que volen algu mes que rollo i no sé que fer. Com podria solucionar-ho? no en tinc ni idea!!!
Moltes gràciesss:)
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc com et sents. Tu has de decidir com n'estàs de preparada per tornar a entrar en una relació, que pot anar bé o no. Evidentment hem de pensar en positiu quan comencem alguna cosa, eprò al realitat ens diu qeu a vegades ens entenem i altres no. Amb tot això et vull dir que consideris molt bé perquè hi vols entrar, si t'agrada prou algund els dos (perquè sembla que no està massa clar ara mateix...i potser et cla una mica més de temps i te'l pots donar, no passa res!! Si són persones importants tornaran!). El que si has de fer és pensar en tu, en estar recuperada abans d'entrar en una relaicó. En fer coses que et distregun i et facin estar satisfeta per poder anar obldiant el teu ex. Posar un pedaç a una ferida no funciona, s'ha de curar del tot! sinó hi ha risc de fer mal i fer-te mal! Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat