Ajuda no se que fer :( !
Hola,
Bé moltes gràcies primer de tot per ajudarme!:)
Mireu la meva millor amiga es "talla" els braços sempre que alguna cosa no li va de cara!
Em fot molt pk te una vida PERFECTA com jo i com casi tots els nens de Catalunya! Jo sempre li dic: -Son tonteries, no ho has fe fer, vals OR! i ella... + Esque no son tonteries PER MI NO HO SON.
Bé el problema es que no se que fer, si ho torna a fer,... hauria de parlar amb la seva mare? Tinc por que cuan sigui una mica mes gran, joque se 16? i tingui novio i la deixi ho faci, pk al insti van pillar unaltra noia que su feie, i li habie ensenyat la meva millor aiga :/ bueno no menrrolloajuda plis :((
InterPersonal

Hola Disete! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs més que dir-li que nop ho faci, com qeu aj ho has det molts cops i no funciona. Li pots dir el greu que et sap que ho faci, que tu pateixes molt i que te l'estimes molt i et sap molt greu veure-la així. Digua-li que si no creu que hi ha altres sortides dels problemes, que tu saps que no és així, que es poden solucionar les coses de motles altres maneres de les que n'estarà orgullosa i que si algun dia en vol parlar, que estàs disposada a explicar-li de quines maneres mires tu de solucionar els problemes o què has après dels altres de com ho fan! Dir-li a la seva mare potser seria complicat. Però sense dir noms potser podries parlar amb algun adult de confiança que tingueu aprop: un professor, monitor, etc...perquè en puguis parlar i mirar si e spot fer alguna cosa, o fer alguna dinàmica a classe d'intel.ligència emocional, etc. Ànims! ELi AUlet www.interpersonal.cat