Enamorada
Hi ha un joc que es diu habbocorp.org y yo y jugo , aquest joc te un chat , dons yo parlo amb gent , l'altre dia li vaig donar el meu numero de telefon a un noi y parlem pel Whatsapp , estic enamorada d'ell desde fa molt , pero ell ja te novia , ell fa com si fosim novios , pero no ... yo li vull di que estic per ell , pero ell viu a Colombia , osigui s'ho tinc que dir pel Whatsapp , com ho faig ? Y si trenco la nostra amistad ?
InterPersonal

Hola ! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és una situació força complicada, tan per la nòvia com pels kilometres que us separen. Però no té res de complicat si simplement el que vols és dir-li que t'agrada. Tu creus que estàs enamorada? o és més un "em cau bé i el trobo guapo"? ho dic perqu+è a vegades ens va bé escoltar-nos molt per dins i saber bé què ens passa. Si tens ganes de dir-li i alhora valores la distància i els altres impediments, doncs li pots dir sent conscient del qeu hi ha. Si et fa por perdre l'amsitat, valora què més et compensa, tenint en compte fins on podria arribar la vostre relació degut a la distància , etc... Està a les teves mans! Dir el que sents és positiu, valora les conseqüències i si seràs capaç d'acceptar-les passi el qe passi! Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat