Ex...
Bueno, vaig estar amb un noi 3 mesos, i la vritat em vaig enamorar molt, i u vem deixar i ara... estem que no estem, osea els dos sabem que ens estimem pero no ho veiem clar això de tornar sobretot ell i diu qe es per la distancia jo me lestimu mol i estic segura que ell tambe, que puc fer pere vulgui turnar?
Graciesss
InterPersonal

Hol heeynrother! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Fer que vulgui tornar a vegades és una mica complicat, o no...però el tema és que ho ha de decidir ell. Més que intentar convençe'l li pots plantejar la manera com tu ho veus i com podeu portar la relació. Per exemple, si us podeu veure algun cop de tan en tan, si llavors podeu xerrar alguns vespres, etc... Deixa-li el seu temps també i de tan en tan enviar-li algun watsupp divertit o alguna cosa carinyosa i a veure si ell ho veu més clar. Però a partir d'aquí no hi pots fer gaire més perquè cal que ho veigueu clar tots dos, sinó serà molt difícil de fer avançar la relació. Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat