relacions a distància
Hola adolescents.cat!
Fa poc vaig començar una relació a distancia, i es la primera d'aquest tipus que tinc. Esteim molt enamorats i m'agradaria saber quines son les claus per a que la relació funcioni correctament.
Una abraçada!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs les claus tampoc estan molt estructurades, heu d'anar pctant el vostre estil de quan parlar, etc. Utilitzat les eines que teniu ara com el watsupp per enviar-vos algun emoticono durant el dia si voleu parlar cada dia, connectar-vos una estona a la nit per la web cam o alguna xarxa social, etc...Parlar de coses com les que parlarieu amb un amic que acabeu de conèixer o que fa molt de temps que no veieu...etc. Es tracta d'anar -vos coneixent i veure què passa, si us acabeu agradant i pactant com portar la relació. A l'hora estar tranquils si l'altre no respon quan vosaltres envieu un watsupp o feu una trucada, o esteu connectats i anar-ho acordant amb l'altre i se igual de carinyosos que en una relació no distància. Endavant E li Aulet www.interpersonal.cat