SOS no se si m'agradaaa!
Hola tinc 14 anys y no se si m'agrada un noi, no paru de pensar en ell intentu no pensar-hi pero no puc estudiar ni fer res mes que pensar en ell astic ala parra necessitu ajuda li dic? no li dic?
TOT VA COMENÇAR UNA TARDA QUE EM VA DEMANAR LIO JO LI VAIG DIR QUE SI AL PRINCIPI NO M'AGRADAVA NI RES PRO CUAN EM VA FER EL PRIMER PETÓ VAIG SENTIR ALGU ESTRANY UNA COSA ESTRANYA CON UN NUS ALA PANXA DESPRES DE TOT AIXO NOMES EM PARLA PEL WAHATSAPP NO EM DIU RES AL INSTITUT M'EVITA PELS PASSADISUS JO INTENTU CREUARME EM ELL PER AVERA SI EM DIU UN HOLA O UN ADEU,NO PENSIS QUE EM PARLA MOL PEL WHATSAPP ES UN HOLA KTAL BE YTU KFAS RES YTU I DW
AJUT NO SE SI ESTIC PILLADA AJUTT SISPLAU ESTIC EN UN ESTAT CRITICC:(
InterPersonal

Hola! Sóc l'Assumpta.
No sé si t'agrada molt o si estàs molt pillada per aquest noi...però sí és cert que aquesta sensació que expliques de "nus" o "papallones" a la panxa no et deixa indiferent el primer o primers cops que la sents. I està molt bé, perquè això vol dir que estàs "viva" i que comences a experimentar sensacions noves en relació als nois. Després de sentir això per primer cop, les persones podem reaccionar de diferents maneres: tenir la sensació que ens hem enamorat i intentar un acostament a l'altra persona (això és el què t'ha passat a tu i lo més habitual) o bé entrar-te el "canguelis" o la vergonya i evitar el contacte que potser és el què fa ell. Què fas...? si a tu t'agrada aquest noi per què no proves d'acostar-t'hi més? Potser no cal dir-li de bones a primeres que estàs pillada per ell...(cosa que tampoc saps) però pots donar-li senyals que t'agrada, iniciar una conversa pel whatss, intentar tornar a quedar... El no ja el tens. Si ell contesta a les teves senyals fantàstic i si no, ell s'ho perd.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat