Estic preocupada per ella!!!
Holaaa!!! Ultimament una de les meves millors amigues esta molt depre i borde. Jo la intento ajudar pero se me están acaban les idees. No se sí es perque la renyen massa o per alguna cosa del passat o no se però la vull ajudar. Que puc fer perque estugui contenta? Responeu si su plau. Petoons!!!
InterPersonal

Hola Ninaleal. Soc l'Assumpta.
El primer que pots fer, i crec que ja fas, és entendre que pot estar així (tots i totes podem passar per moments xungos) i no jutjar-la. Primer de tot et diria que busquessis un moment de tranquil·litat per parlar amb ella i que et pugui explicar què li passa. Si ja ho has fet i no hi ha manera, tot i que costi, intenta entendre-la i no jutjar-la. Digues-li simplement que tu estàs al seu costat per quan ella ho necessiti o decideixi parlar-ne. També pots animar-la a fer alguna activitat que us agradi (des d'anar a fer un cafè, a quedar per anar de botigues, o per fer esport, anar a caminar, escoltar música, etc.) i en la que podeu compartir una estona d'intimitat. Si sou només vosaltres dues en principi millor, perquè es trobarà més còmoda. Intenta fer-li veure les coses positives tant d'ella com les del seu voltant (per compensar les que no li van tant bé) i fins i tot les hi pots escriure en una tarja o en alguna cosa que ho pugui veure cada dia...Fes-li alguna sorpresa, no cal que sigui res valuós materialment, pot ser un escrit, un dibuix, portar-la a cinema, comprar-li unes arrecades...Coses que li facin veure que ets la seva amiga i penses en ella.
Ànims i gràcies per la teva consulta.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat