Nose el que volia
Hola, agradaria saber que volia ell de mi.
Abans de començar el tonteig amb ell érem amics i jo tenia nòvio i ell una novia de gairebé dos anys. A l'estiu vam començara tontejar i com ell havia tallat amb la novia em va començar a tirar la canya. El primer dia que vam quedar ens vam liar i així vam estar uns dies fins que el dia abans de anarmen de vacances vam tindre relacions sexuals. Vam estar tot l'estiu parlant però abans de que jo tornes em va dir que volia tornar amb la seva ex i li vaig dir que d'acord i em vaig oblidar d'ell. Però un dia em va dir que volia seguir com estàvem a l'estiu inclús estan amb ella i jo vaig acceptar. Hem estat 7 mesos des del primer dia que ens vam liar i en aquest temps ens em tingut que deixar de parlar molts cops perquè la novia va veure una conversació i li va dir que no em parles. En aquest temps només ho em fet 4 cops perquè cap dels dos te mes temps. Però ara a tallat amb la novia i m'ha dit que prefereix que siguem amics, però es segueix liat i tirant a la novia. Quan algún cop li he dit que perque no tenim una relació seria m'ha dit que no pot estar amb algú tan petit ja que em treu 6 anys, però ma reconegut que s'ho vol fer amb dos de les meves millors amigues. Per mí ell eés molt important com amic i no el vull perdre per res del món perquè sempre està cuan el necessito i amb ell es pot parlar de tot. Jo ja no se que pensar de que volia amb mi o que han sigut aquests 7 mesos. Estic destrossada i li he demanat que deixem de parlarnos per habera si estic millor però no se si he fe el correcte. Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola catalana. Sóc l'Assumpta.
Crec que probablement ni ell sabia ni sap encara què vol. No dubto que tingueu una relació d'amistat maca i que hi ha hagut algo més per ambdues parts, però crec que en aquests moments no voleu el mateix. També veig que sempre has estat tu la que t'has anat adaptant a ell: "ara vull estar amb la meva ex" i tu d'acord; "ara vull estar amb tu" i tu també d'acord; "ara vull estar amb les dues..." i tu també d'acord...Tot i que, crec que finalment t'ha estat prou sincer i honest per dir-te que no vol estar amb tu pel tema edat i probablement per no fer-te mal. Em sap greu dir-t'ho però crec que aquesta relació no és la que tu voldries, si més no en aquests moments. Està bé que li hagis demanat distància durant un temps per pensar, reordenar-te les coses, etc. Aquest cop sí que has pensat en tu i no només en ell!. Aprofita per descansar, cuidar-te i passar-t'ho bé. Un petonàs.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat