Rabia mes que acumulada
Hola, gràcies per llegir aquest missatge. M'agradaria demanar el com puc fer marxar un estat de rabia que sembla enquistada dins des de fa vastant temps. Fa cosa de 3 anys la meva vida va donar una volta vastant gran, i amb aquest temps les coses no han anat com m'agradaria, i grcies això no puc deixar de pensar en negariu, salto a la primera de canvi quan fa 3 anys no ho haguès fet i sento vastanta repució per la gent que m'estimo. Moltes vegades tinc ganes de plorar, però no un plor de tristesa, es més haviat un plor de molta rabia que no pot sortir. Tinc molta por d'acabar malalta per culpa d'aquests pensament tant i tant negatius. Ja no se que puc fer, començo a estar desesperada i francament penso que aquests pensaments m'estan guanyant la batalla.
Des de Manresa, gràcies.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs entenc que n'estiguis farta!!! No se què va passar , però potser hauries de començar-ho a escriure en secret per poder anar traient la ràbia i que es quedi en el paper!!! llavors al cap de 15 dies d'escriure, decideixes què fer amb la llibreta que hi hagis escrit tot!! Tirar-la, estripar els papers...?? Hi ha motles coses que ens fan ràbia eprquè és natural que els coses no ens sortin com volem sempre!! Així és al vida!! i ens hem d'acostumar a viure amb la incomoditat, en no esperar que sempre en svagi tot bé, eprquè aiò e´`s irrealista i ens fa estar enfadats!!! Et mereixes que ja posis un punt i final a aquest estat i d¡una vegada per totes facis fora de la tea vida a la ràbia i siguis tu mateixa la que decideixi viure tranquil.la!! Enavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat